Wiedza za grosze w serwisie Storytel

- sprawdź!

ważna wiadomość

Redaktor naczelny Karol Jaszewski

0 udostępnij na FB

Kryzys gospodarczy, ekonomiczny, społeczny – zawsze o jakimś usłyszymy. Media nieustannie aż huczą od takich rewelacji, mniej lub bardziej rzeczywistych i namacalnych. Obecnie na tapecie mamy temat pandemii, a jej wpływ na gospodarkę i społeczne przemiany jest nieunikniony, co widzimy na każdym kroku. Wiele biznesów upadło lub nieuchronnie ku temu zmierza. Restauracje, kluby fitness czy jednoosobowe działalności gospodarcze przechodzą właśnie najtrudniejsze chwile. Czy jednak wszystkich biznesów dotyka ten sam problem? Czy każdy, kto działa na własny rachunek, boryka się z identycznymi trudnościami? Obszerne grono ekspertów powie nam, że… nie.

Co z tym kryzysem?

Arkadiusz Bednarski – autor książek, trener sprzedaży i doradca biznesowy – twierdzi, że wszystko zależy od kreatywności i pewnej elastyczności, jaką podejmujemy na biznesowym rynku. O ile są to umiejętności ważne każdego dnia, w czasie kryzysu podwójnie zyskują na wartości. W swojej najnowszej książce, pt. „Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu”, autor wyraźnie podkreśla, co i komu uchodzi na sucho wtedy, kiedy inni moczą stopy w bezradności i frustracji. Książka w formie audiobooka dostępnego na Storytel opowiada o trudnościach w relacji sprzedawca-klient, które w zasadzie wcale nie odbiegają od norm przyjętych w czasie prosperity. Czy jest choć jeden sprzedawca, który nigdy nie usłyszał od klienta: „To nie jest dobry czas, mam teraz w głowie inne plany”? W obecnie trwającym kryzysie to najczęściej słyszane słowa i wymówki, jakimi się posługujemy, aby zbyć sprzedawcę. Często też sami naprawdę w nie wierzymy.

Arkadiusz Bednarski wskazuje, że ludziom ambitnym i kreatywnym nie powinny one jednak spędzać snu z powiek. Nawet w najciemniejszych czasach są bowiem biznesy i pomysły, które rozkwitają, bazując na obserwacji rynku i bieżących potrzebach potencjalnych klientów.

Storytel wychodzi na spotkanie wszystkim, którzy są głodni wiedzy. „Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu” to tylko jedna z licznych pozycji, jakie platforma posiada w swojej cyfrowej bibliotece. Od klasyka, jakim bez wątpienia jest Brian Tracy i tytuły jego licznych książek mówiących o motywacji, skutecznym działaniu i sile wyrobionych w sobie mądrych nawyków, po rodzimy rynek i nietuzinkowe biznesy, jak choćby historia jednej z najciekawszych dróg sukcesu ostatnich lat: „CD Projekt. Wiedźmin zdobywa świat. Pierwszy milion”. Opowieść o tyle ciekawa, że rozpoczęta w zupełnie nieszablonowych okolicznościach, a mimo to wiodąca ku olbrzymiej karierze, prestiżowi i pieniądzom na światową skalę. Propozycja polecana nie tylko dla graczy i fanów sagi Andrzeja Sapkowskiego.

Audiobook – mały krok stronę dużego sukcesu

Audiobooki same w sobie są pierwszym krokiem ku rozsądnemu zarządzaniu, zarówno czasem, jak i finansami. Dostępne w każdej chwili, z każdego miejsca, mogą towarzyszyć nam przy wykonywaniu dowolnej czynności, oszczędzając cenne minuty, jakie musielibyśmy w całości poświęcić wersji papierowej. I wszystkie te zasoby przy jednej, jedynej opłacie miesięcznej, która stanowi równowartość jednego egzemplarza książki kupionej w księgarni. Wartości nie do przecenienia, tym bardziej, że wirtualne półki Storytel wręcz uginają się od pozycji bogatych w wiedzę ekspertów z najróżniejszych dziedzin nauki czy rozwoju osobistego.

Niektóre z nich, jak „Finansowy geniusz” Daniela Wilczka, to klasyczne książki w nowym wydaniu audio, a dzięki temu bardziej przystępne. Inne zostały jednak stworzone całkowicie z myślą o ich słuchaniu. Liczne branżowe podcasty to prawdziwa duma Storytel, a Marcin Iwuć i jego „Finanse bardzo osobiste” wiodą prym wśród osób pragnących realnej zmiany w swoim życiu. Autor opowiada o sposobach na skuteczne zadbanie o domowy budżet oraz o pięciu krokach na drodze do finansowego bezpieczeństwa. Tego podcastu nie da się pominąć, jeśli choć trochę zależy nam na stworzeniu swojej własnej poduszki finansowej, która pozwoli nam spać spokojnie i realizować marzenia i plany.

Dzięki audiobookom dostępnym na platformie bez problemu sięgniemy po historie znanych polskich milionerów, zerkniemy przez dziurkę od klucza do umysłów wielkich graczy biznesu i zetkniemy się z ideami, które w skuteczny sposób wspierają na drodze ku niezależności, bez względu na to czy wokół panuje akurat jakiś kryzys. Proponowane książki i podcasty w jasny i klarowny sposób pokazują kroki, jakie należy podjąć, aby odnieść upragniony sukces. Wskazują cechy, które powinien pielęgnować w sobie dobry lider, sprzedawca czy przedsiębiorca. Bezcenna wiedza w pigułce, jaką może się okazać nasz własny telefon z podłączoną do niego parą słuchawek i włączoną aplikacją Storytel, nawet offline.

Co jeszcze możemy zyskać, inwestując zaledwie równowartość jednej książki miesięcznie? Dostęp do wiedzy przekazywanej przez największe autorytety zagranicznych rynków oraz książki czytane w oryginale, dla jeszcze lepszego efektu. Nauka języków obcych i ekonomii w jednym? Dzięki Storytel nic nie stoi dziś na przeszkodzie. A jest w czym wybierać. „Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?” Chria Merringtona w bardzo przystępny sposób prowadzi czytelnika przez proces przyswojenia zasad skutecznych negocjacji i wypracowywania sobie nawyków niezbędnych w budowaniu strategii własnego biznesu. Punkt obowiązkowy dla tych, którzy lubią prawdziwe wyzwania!

Kryzysem możemy nazwać wszystko, co w danej chwili przeszkadza nam w realizacji celów. Kiedy jednak przyjrzymy się temu bliżej, często okazuje się, że robimy to my sami. Nasze przekonania, oczekiwania innych ludzi, którym chcemy sprostać, a wreszcie medialny szum – wszystko to powoduje, że poddajemy się poczuciu beznadziei. A droga do sukcesu prowadzi zupełnie innymi drogami. Pora odnaleźć w sobie motywację, obudzić tygrysa biznesu i ruszyć w piękną podróż ku lepszemu. Storytel ze swoimi rewelacyjnymi audiobookami to inwestycja, która po prostu się opłaca.

Dzięki audiobookom dostępnym na platformie bez problemu sięgniemy po historie znanych polskich milionerów, zerkniemy przez dziurkę od klucza do umysłów wielkich graczy biznesu i zetkniemy się z ideami, które w skuteczny sposób wspierają na drodze ku niezależności, bez względu na to czy wokół panuje akurat jakiś kryzys. Proponowane książki i podcasty w jasny i klarowny sposób pokazują kroki, jakie należy podjąć, aby odnieść upragniony sukces. Wskazują cechy, które powinien pielęgnować w sobie dobry lider, sprzedawca czy przedsiębiorca. Bezcenna wiedza w pigułce, jaką może się okazać nasz własny telefon z podłączoną do niego parą słuchawek i włączoną aplikacją Storytel, nawet offline.

Co jeszcze możemy zyskać, inwestując zaledwie równowartość jednej książki miesięcznie? Dostęp do wiedzy przekazywanej przez największe autorytety zagranicznych rynków oraz książki czytane w oryginale, dla jeszcze lepszego efektu. Nauka języków obcych i ekonomii w jednym? Dzięki Storytel nic nie stoi dziś na przeszkodzie. A jest w czym wybierać. „Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?” Chria Merringtona w bardzo przystępny sposób prowadzi czytelnika przez proces przyswojenia zasad skutecznych negocjacji i wypracowywania sobie nawyków niezbędnych w budowaniu strategii własnego biznesu. Punkt obowiązkowy dla tych, którzy lubią prawdziwe wyzwania!

Kryzysem możemy nazwać wszystko, co w danej chwili przeszkadza nam w realizacji celów. Kiedy jednak przyjrzymy się temu bliżej, często okazuje się, że robimy to my sami. Nasze przekonania, oczekiwania innych ludzi, którym chcemy sprostać, a wreszcie medialny szum – wszystko to powoduje, że poddajemy się poczuciu beznadziei. A droga do sukcesu prowadzi zupełnie innymi drogami. Pora odnaleźć w sobie motywację, obudzić tygrysa biznesu i ruszyć w piękną podróż ku lepszemu. Storytel ze swoimi rewelacyjnymi audiobookami to inwestycja, która po prostu się opłaca.

Źródło: Artykuł i zdjęcia Partnera

Czytaj również

Oceń: